The Reality Of Me

Mitt liv i Paris

lördag 20 mars 2010

I'd rather stay awake when I'm asleep!

Lördagkväll och jag sitter hemma..otroligt skönt måste jag säga! Jobbade till midnatt,stressigt shift eftersom det var den stora fotbollsmatchen mellan France och England. Jag tror aldrig jag sett så mycket folk inne på "The Bif". Det tog mig 10 minuter att gå från ena sidan av puben tills den andra. Så inte så mycket action denna lördag. Jag har dansat lite i regnet och pussats med en söt kille så det räcker bra för ikväll! Åh min älskade Carro ringde just, så kul! Nu funderar jag på ett överrasknings besök till Sverige snart! Bjuder på dagens låt;

2 kommentarer:

  1. You're my honey bunch, sugar plum, pumpy umpy umpy umpkin.
    You're my sweetie pie.

    You're my cuppy cake,gumdrop,shyummkums pure,
    The apple of my eye!

    And I love you so, and I want you to know that i'll always be right here.

    And I love to sing thïs song to you
    Because you are so dear!

    Det finns inte tillräckligt bra svenska, engelska eller franska ord för att uttrycka hur mycket jag tycker om dig...:') du betyder så mycket mer än så för mig!

    SvaraRadera
  2. Följ med oss tillbaka hem till Påsk , vi kommer ju hem två dagar innan skärtorsdag och sen kommer påskhelgen.Vad inte det en bra ide så säg ? Vi kan boka : )

    SvaraRadera